Για όλες τις επιστροφές/αλλαγές προϊόντων απαραίτητη προϋπόθεση είναι, η συσκευασία να είναι στην αρχική της κατάσταση, τα προϊόντα να είναι σε άρτια κατάσταση (αχρησιμοποίητα, όχι φορεμένα, όχι πλυμένα), να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια), καθώς και η επιστροφή να γίνεται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την αποδεδειγμένη ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας.

Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψιν η αξία του τιμήματος που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Εάν θέλετε να αντικαταστήσετε το προϊόν με το ίδιο προϊόν σε άλλο νούμερο ή με κάποιο άλλο σχέδιο, θα πρέπει σε προηγούμενο χρόνο να επικοινωνήσετε μαζί μας για να επιβεβαιώσουμε ότι υπάρχει διαθέσιμο. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2103210304 καθημερινές 09.00 με 16.00, είτε με email στο byhara2009@gmail.com  και ενημερώστε μας για το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε και ποιο θέλετε να παραλάβετε.

Για την τήρηση των κανόνων υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές ούτε επιστροφές σε όλα τα είδη των αξεσουάρ.

Με την επεξεργασία του αιτήματός σας, και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, εν συνεχεία θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή του νέου προϊόντος.

Παρακαλώ συσκευάστε το προϊόν με προσοχή και παραδώστε αυτό στον ταχυδιανομέα (courier) που θα σας παραδώσει το νέο προϊόν. Το συσκευασμένο από εσάς δέμα, θα πρέπει να περιέχει το προϊόν το οποίο επιστρέφετε, την φόρμα επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε (συμπληρωμένο με τις απαιτούμενες πληροφορίες), καθώς και την απόδειξη της παραγγελίας σας.
Η υπηρεσία αυτή εκτελείται από την Speedex courier με επιβάρυνση 2€. Το ποσό αυτό καταβάλλεται στην εταιρεία courier που θα σας παραδώσει το νέο προϊόν.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών το οποίο και θα καταβάλετε κατά τη χρονική στιγμή της αποστολής του δέματος στην μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε.

Η διεύθυνση επιστροφών είναι η εξής:

ΠΑΥΛΑΚΗ ΕΜΜ. ΕΛΕΝΗ

BY HARA

ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ 7

ΑΘΗΝΑ 10563

Σε περίπτωση που τα προϊόντα αλλαγής είναι υψηλότερης αξίας από την αρχική αγορά, επιβαρύνεστε με τη διαφορά.

Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών. Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή ή να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για την, στο μέτρο του δυνατού, επίλυση του ζητήματος.

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει αποδεδειγμένο ελάττωμα πριν τη χρήση τους από εσάς, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν παραληφθεί και πληρωθεί στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα, το δικαίωμα επιστροφής δεν εφαρμόζεται εξ αποστάσεως, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε εξ αποστάσεως. Σε αυτές τις περιπτώσεις μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, εντός 10 ημερών, αποκλειστικά στο συνεργαζόμενο φυσικό κατάστημα.

Στην περίπτωση που θέλετε να κάνετε επιστροφή χρημάτων, το ποσό θα καταβάλλεται σε Τραπεζικό Λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου σας και αφού ελεγχθεί ότι τα προϊόντα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για επιστροφή.

Για την επιστροφή χρημάτων ενός μη ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίοδο εκπτώσεων αλλαγές γίνονται δεκτές αλλά δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή χρημάτων.